Kunta viestintäostoksilla - Opas viestinnän ja markkinointipalvelujen hankintaan

Markkinointiviestintätoimisto tarjoajana

Mitä vinkkejä markkinointi- ja viestintätoimistoilla on kunnille kilpailutukseen, palvelujen

hankintaan ja yhteistyöhön toimistojen kanssa? Tästä keskusteltiin Kuntatalolla kesäkuussa 2018.

Keskustelijat:

• Viestinnän suunnittelija, partneri Tero Kekki, Viestintä Oy Drum

• Luova johtaja Juuso Kemi, Staart Oy, Helsinki ja Pori

• Projektijohtaja Kimmo Levonen, Mainostoimisto SMOY Oy

• Toimitusjohtaja Markku Vierula, Markku Vierula Consulting Oy

• Toiminnanjohtaja Sanna Laakkio, MARK Suomen Markkinointiliitto ry

• Toimitusjohtaja Riikka-Maria Lemminki, Mainostajien Liitto

 

Osa 1: Koska kannattaa etsiä apua?

Osa 2: Mistä löytyy oikea kumppani?

Osa 3: Onko kunta-ala mainostajalle jotenkin erilainen?

Osa 4: Mikä on osaajien verkostojen merkitys?

Osa 5: Mitä odotatte tarjouspyynnöltä?

Osa 6: Miten yhteistyö aloitetaan?

Osa 7: Miten rohkaisette kuntia vaikuttavaan viestintään?

Koko opas tekstimuodossa

 

 

Kuntaliiton asiantuntijat, jotka voivat kertoa lisää

Löydä lisää sisältöä samoista teemoista
Kuvituskuva. Abstrakti tausta jossa lukee digiviikko suomeksi ja ruotsiksi.

Kuntien digiviikko 2.-6.6.2025

Digiviikolla keskustellaan digitalisaatiosta erityisesti muutos ja uudistuminen. Tarjolla on sekä live- että etätapaamisia.

Tutustu kuntien digiviikkoon.