Kunta viestintäostoksilla - Opas viestinnän ja markkinointipalvelujen hankintaan

Markkinointiviestintätoimisto tarjoajana

Mitä vinkkejä markkinointi- ja viestintätoimistoilla on kunnille kilpailutukseen, palvelujen

hankintaan ja yhteistyöhön toimistojen kanssa? Tästä keskusteltiin Kuntatalolla kesäkuussa 2018.

Keskustelijat:

• Viestinnän suunnittelija, partneri Tero Kekki, Viestintä Oy Drum

• Luova johtaja Juuso Kemi, Staart Oy, Helsinki ja Pori

• Projektijohtaja Kimmo Levonen, Mainostoimisto SMOY Oy

• Toimitusjohtaja Markku Vierula, Markku Vierula Consulting Oy

• Toiminnanjohtaja Sanna Laakkio, MARK Suomen Markkinointiliitto ry

• Toimitusjohtaja Riikka-Maria Lemminki, Mainostajien Liitto

 

Osa 1: Koska kannattaa etsiä apua?

Osa 2: Mistä löytyy oikea kumppani?

Osa 3: Onko kunta-ala mainostajalle jotenkin erilainen?

Osa 4: Mikä on osaajien verkostojen merkitys?

Osa 5: Mitä odotatte tarjouspyynnöltä?

Osa 6: Miten yhteistyö aloitetaan?

Osa 7: Miten rohkaisette kuntia vaikuttavaan viestintään?

Koko opas tekstimuodossa

 

 

Kuntaliiton asiantuntijat, jotka voivat kertoa lisää

Löydä lisää sisältöä samoista teemoista