Tiedote,

Marja Honkakorpi valittu Kuntalehden päätoimittajaksi ja KL-Kustannuksen toimitusjohtajaksi

(Kuntaliitto tiedottaa 22.10.2015) Kuntaliittokonserniin kuuluvan KL-Kustannus Oy:n hallitus on valinnut Kuntalehden uudeksi päätoimittajaksi ja kustannusyhtiön toimitusjohtajaksi taiteen maisteri Marja Honkakorven, 41.

​Honkakorpi aloittaa työt KL-Kustannus Oy:ssä tammikuussa ja projektiluontoisesti heti sähköisten asiakaspalvelujen kehitystyössä. Nykyinen päätoimittaja/toimitusjohtaja Hannu Kataja jää eläkkeelle huhtikuussa.

Honkakorvella on vahva kokemus sähköisten palvelujen kehitystyöstä muun muassa Ylellä ja SanomaWSOY:ssä. Toimittajakokemusta hänellä on muun muassa Helsingin Sanomista.

KL-Kustannus Oy:n päätuotteita ovat Kuntalehti, Kuntalehti.fi-verkkolehti, Kuntatekniikka-lehti, Kunta.tv sekä messu- ja koulutustapahtuma Kuntamarkkinat.

Lisätietoja:
Jari Koskinen, Kuntaliiton toimitusjohtaja, KL-Kustannuksen hallituksen pj.
Hannu Kataja, toimitusjohtaja/päätoimittaja, p. 040 553 6161

Kuntamarkkinat 18.-19.9.2024!

Kuntamarkkinat tarjoaa vuosittain kahden päivän ajaksi monipuolista ja ajankohtaista tietoa. Kuntamarkkinat on ideoita pulppuava julkisen sektorin vuoden suurin foorumi, joka järjestetään Kuntatalolla Helsingissä.

Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu jo mukaan!

Viestijä, tule mukaan viestinnän juridiikka -webinaariin

Webinaarissa käsitellään viestinnän juridiikkaa. Voit toimittaa etukäteen kysymyksiä, joihin haluaisit vastauksia.

Ilmoittaudu mukaan!