Webinaari kuntien viestijöille: TE-uudistuksen viestintä – pian sata päivää siirtoon

Tapahtuman tiedot

Aloituspäivämäärä
Päättymispäivä
Tapahtuman järjestäjä
Kuntaliitto

TE-palvelut siirtyvät valtion työ- ja elinkeinotoimistoilta kuntien tehtäväksi vuoden 2025 alussa. TE-toimistot lakkautetaan. Työvoimapalveluista tulee osa jokaisen kunnan peruspalvelua.

Mitä uudistus tarkoittaa kunnille ja mitä se tulee huomioida kuntien viestinnässä? Miten toteutetaan asukaslähtöistä viestintää palveluista, joiden hallinnollinen järjestämisvastuu on työllisyysalueilla?

Järjestämme kaikkien kuntien viestijöille suunnatun webinaarin, jossa käymme läpi TE-palvelut 2024 -uudistusta kuntien viestinnän näkökulmasta. Etenkin painotuksella mitä syksyllä on luvassa. Tilaisuudessa alustajana toimii viestinnän asiantuntija Hanna Lassila Kuntaliitosta.

Tilaisuus on osallistujille maksuton. Mukaan voivat ilmoittautua kunnissa ja kuntataustaisissa organisaatioissa työskentelevät.

Muualla Kuntaliitto.fissä

Kuntamarkkinat 18.-19.9.2024!

Kuntamarkkinat tarjoaa vuosittain kahden päivän ajaksi monipuolista ja ajankohtaista tietoa. Kuntamarkkinat on ideoita pulppuava julkisen sektorin vuoden suurin foorumi, joka järjestetään Kuntatalolla Helsingissä.

Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu jo mukaan!

Viestijä, tule mukaan viestinnän juridiikka -webinaariin

Webinaarissa käsitellään viestinnän juridiikkaa. Voit toimittaa etukäteen kysymyksiä, joihin haluaisit vastauksia.

Ilmoittaudu mukaan!