Työllisyystiistai-lähetys 28.5.2024 klo 10-12

Verkkokoulutus
Tapahtuman järjestäjä
Kuntaliitto

Työllisyystiistai on kanava nopeaan ja helppoon tiedonvälitykseen, ajankohtaisten asioiden esille nostoon ja keskustelun pohjaksi. Työllisyystiistai kokoaa lähetykseen valtakunnan ykkösketjua keskustelemaan kiinnostavimmista työllisyysteemoista. Katsojilla on mahdollisuus osallistua lähetykseen lähettämällä suorassa lähetyksessä studiovieraille kysymyksiä. Lähetyksen katsojat ovat työllisyyden parissa toimivia ja työllisyysasioista päättäviä pääosin kunnista, TE-toimistoista ja ELY:istä, mutta myös sekä kolmannelta sektorilta että yrityksistä.

Työllisyystiistai -lähetykseen voi ilmoittautua Webropol-lomakkeen kautta. Ilmoittautumalla saa linkin suoraan lähetykseen ja materiaalit tilaisuuden jälkeen.

Tervetuloa seuraamaan Työllisyystiistai -lähetystä tiistaina 28.5.2024 klo 10.00–12.00.

Ohjelma

klo 10.00 Kansalliset suositukset yhdyspintojen rakentamiseen alueilla, Projektipäällikkö Liisa Jurmu, Kuntaliitto

klo 10.30 KEHA-keskus monialaisten palvelujen tukena ja nuorten työllistymistä edistävä monialainen yhteispalvelu

• Studiossa keskustelemassa Erityisasiantuntija Eveliina Vainikka, Työ- ja elinkeinoministeriö, Erityisasiantuntija Merja Hilpinen, Opetus- ja kulttuuriministeriö, Palvelujohtaja Katariina Soanjärvi, Jyväskylän kaupunki, johtava asiantuntija Titta Korpilauri, KEHA-keskus, kehittämispäällikkö Erja Lindberg, Kuntaliitto

klo 11.00   VIP-vieraana Johtaja Heikki Heikkilä, KEHA-keskus
Haastattelemassa kehittämispäällikkö Erja Lindberg, Kuntaliitto

klo 11:30   Ajankohtaisia TE24-valtakunnallisesta valmistelusta,                                  Johtava asiantuntija Tanja Ståhlberg, Työ- ja elinkeinoministeriö

klo 12:00   Lähetys päättyy

Kuntamarkkinat 18.-19.9.2024!

Kuntamarkkinat tarjoaa vuosittain kahden päivän ajaksi monipuolista ja ajankohtaista tietoa. Kuntamarkkinat on ideoita pulppuava julkisen sektorin vuoden suurin foorumi, joka järjestetään Kuntatalolla Helsingissä.

Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu jo mukaan!