Koulutus: nuoDo -tilastointijärjestelmän käyttö koulunuorisotyössä

Päättymispäivä
Tapahtuman järjestäjä
Kuntaliitto ja Aluehallintovirasto

Tervetuloa oppimaan koulunuorisotyön kirjaamisesta! Tässä koulutuksessa käydään läpi nuoDo -tilastointi- ja dokumentointijärjestelmää erityisesti koulussa tehtävän nuorisotyön kirjaamisen näkökulmasta. Koulutukseen voivat osallistua muutkin järjestelmää jo käyttävät tai nuoDosta kiinnostuneet.

Koulutuksen aikana tutustutaan nuoDon tärkeimpiin toiminnallisuuksiin (mm. toiminnan kirjaaminen ja raportointi) erityisesti Kunnan työntekijä -käyttäjäroolin näkökulmasta.

Käymme läpi myös:

• tilastoinnin ja dokumentoinnin hyötyjä sekä
  • miten kertynyttä tietoa voidaan hyödyntää esim. koulunuorisotyön hankkeiden dokumentoinnissa ja raportoinnissa.

Aluehallintovirasto suosittelee tilastointijärjestelmän käyttöä koulunuorisotyön avustusten saajille.

Koulutukseen voi osallistua ilman järjestelmän käyttöoikeutta, mutta mikäli haluatte että nuoDo -järjestelmä olisi kuntanne käytössä koulutuksessa, olettehan yhteydessä, jotta saadaan sopimusasia vireille. nuoDon käytöstä tehdään sopimus käyttöoikeudesta ja -ehdoista Kuntaliiton ja kunnan välille. Tämän jälkeen voidaan luoda pääkäyttäjäoikeudet ja tunnukset järjestelmään. Sopimuspohjan ja lisätietoja saa projektipäällikkö Pauliina Lahtiselta.

Koulutus on osallistujille maksuton ja se tallennetaan.

Kouluttajana toimii Kuntaliiton projektipäällikkö Pauliina Lahtinen.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Tästä ilmoittautumiseen! Paluuviestinä saat kalenterikutsun ja tilaisuuden linkin sähköpostiisi.

Lisätietoa hankkeesta: Kunnallisen nuorisotyön dokumentaatio -hanke, nuoDo

Kuntamarkkinat 18.-19.9.2024!

Kuntamarkkinat tarjoaa vuosittain kahden päivän ajaksi monipuolista ja ajankohtaista tietoa. Kuntamarkkinat on ideoita pulppuava julkisen sektorin vuoden suurin foorumi, joka järjestetään Kuntatalolla Helsingissä.

Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu jo mukaan!