Webinaari 22.5.2024 klo 9.00-11.00

Esi- ja perusopetuksen oppimisen tuki uudistuu - keskeiset muutosehdotukset

Tapahtuman tiedot

Aloituspäivämäärä
Päättymispäivä
Tapahtuman järjestäjä
Opetus- ja kulttuuriministeriö, Kuntaliitto, Sivista

Tervetuloa kuulemaan opetus- ja kulttuuriministeriön, Kuntaliiton ja Sivistan yhteiseen webinaariin esi- ja perusopetuksen tuen uudistamisen keskeisistä muutoksista. Maksuton tapahtuma järjestetään Teams-webinaarina.

Ohjelma:

• Webinaarin avaus, kehittämispäällikkö Irmeli Myllymäki, perusopetuksen erityisasiantuntija Mari Sjöström, Kuntaliitto
  • Hallituksen esitys perusopetuslain oppimisen ja koulukäynnin tukea koskevan lainsäädännön uudistamiseksi, opetusneuvos Erja Vitikka, erityisasiantuntija, Merja Mannerkoski, OKM
  • Kuntaliiton kommenttipuheenvuoro, kehittämispäällikkö Irmeli Myllymäki, perusopetuksen erityisasiantuntija Mari Sjöström
  • Sivistan kommenttipuheenvuoro, johtava asiantuntija, Annakaisa Tikkinen

Ilmoittaudu mukaan!

Tilaisuuden materiaalit

Kuntamarkkinat 18.-19.9.2024!

Kuntamarkkinat tarjoaa vuosittain kahden päivän ajaksi monipuolista ja ajankohtaista tietoa. Kuntamarkkinat on ideoita pulppuava julkisen sektorin vuoden suurin foorumi, joka järjestetään Kuntatalolla Helsingissä.

Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu jo mukaan!