Kuntien digiviikko 3.-7.6.2024

Digiviikko: Digi ja yhdessä tekeminen mahdollistavat entistä vaikuttavammat työllisyyspalvelut

Digiviikon graafinen logo. Kuvassa nuori nainen katsoo kameraan.

Tapahtuman tiedot

Aloituspäivämäärä
Päättymispäivä
Teams (linkki tulee tähän myöhemmin)
Tapahtuman järjestäjä
Kuntaliitto

Tapahtuma on osa Kuntien digiviikkoa, joka on Kuntaliiton järjestämä teemaviikko. Vuonna 2024 kuntien digiviikko järjestetään 3.-7.6. Digiviikon tavoitteena on nostaa digitalisaatioon liittyviä kysymyksiä laajempaan keskusteluun erityisesti kuntanäkökulmasta sekä tulosten että haasteiden kautta.

Tapahtuman Teams-linkki löytyy tapahtuman tietolaatikon yhteydestä yllä! Tilaisuus ei vaadi ilmoittautumista.

Ihmiskeskeiset ja vaikuttavat työllisyyspalvelut rakentuvat yhdessä työnantajien, työllistymistä edistävien palveluiden, koulutuksentarjoajien sekä liittojen ja työttömyyskassojen kanssa.

Ilman työnhakijan tietoja tai suostumuksia työnantajien, työllistymistä edistävien palveluiden, koulutuksentarjoajien tai liittojen ja työttömyyskassojen on mahdotonta tukea työnhakijaa työllistymisessä, palveluihin ohjauksessa tai osaamisen kehittämisessä.

Investoimalla palveluekosysteemin ja dataverkoston rakentamiseen työnantajilla, työllistymistä edistävillä palveluilla, koulutuksentarjoajilla sekä liitoilla ja työttömyyskassoilla on mahdollisuus tarjota työnhakijoille työtä, koulutusta ja työllistymistä edistäviä palveluita.

Puheenvuoron aikana Seinäjoen työllisyyspalveluiden ja Vastuu Groupin edustajat kertovat, mitä konkreettisia askeleita työllisyysalueella on otettu työllisyyspalveluiden palveluekosysteemin ja dataverkoston rakentamiseksi.

Puhujina:
Vastuu Group
Seinäjoen kaupunki

Puheenjohtajana Ilona Koto, erityisasiantuntija, Kuntaliitto

Digisumpit-kuvituskuva.

Tervetuloa digisumpeille!

Digisumpit on torstaisin pidettävä etätilaisuus kuntien digikehittäjille. Digisumpit on tarkoitettu kuntien osaamisen jakamista ja verkostoitumista varten.

Digisumppien ajankohdat ja aiheet.

Kuntamarkkinat 18.-19.9.2024!

Kuntamarkkinat tarjoaa vuosittain kahden päivän ajaksi monipuolista ja ajankohtaista tietoa. Kuntamarkkinat on ideoita pulppuava julkisen sektorin vuoden suurin foorumi, joka järjestetään Kuntatalolla Helsingissä.

Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu jo mukaan!