webinaari 15.12.2023 klo 9-11

Kuntien ja hyvinvointialueiden yhdyspintafoorumi - strateginen yhteistyö ja johtaminen

Tapahtuman tiedot

Aloituspäivämäärä
Päättymispäivä
Kunta
Helsinki
Studio Linjat
Tapahtuman järjestäjä
Kuntaliitto ja Hyvil

Kuntien ja hyvinvointialueiden yhdyspintoihin liittyviä kysymyksiä käsitellään kerran kuussa järjestettävässä yhdyspintafoorumissa. Joulukuun foorumin teemana on strateginen yhteistyö ja johtaminen.

Yhdyspintafoorumin kohderyhmänä ovat kuntien ja hyvinvointialueiden viranhaltijajohto, henkilöstö ja luottamushenkilöt sekä sidosryhmien edustajat. Foorumin tavoitteena on lisätä tietoa yhdyspintoihin liittyvistä ajankohtaisista asioista sekä jakaa hyviä käytänteitä kunnista ja alueilta.

Osallistujilla on mahdollisuus ilmoittautumisen yhteydessä esittää kysymyksiä joita tilaisuudessa toivotaan käsiteltävän.

Yhdyspintafoorumit järjestetään yhteistyössä Hyvinvointialueyhtiö Hyvil Oy:n kanssa.

ilmoittaudu tästä

Ohjelma:

9.00  Avaussanat, Johanna Sorvettula, toimitusjohtaja, Hyvinvointialueyhtiö Hyvil Oy

9.05  Tilannekatsaus yhdyspinnoista, Liisa Jurmu, projektipäällikkö, Kuntaliitto ry

9.10  Kunnat ja hyvinvointialueet yhteistyössä, Sami Niemi, erityisasiantuntija ja Jarkko Majava, kehittämispäällikkö,   Kuntaliitto

Yhteistyökuulumisia kunnista ja hyvinvointialueilta:

9.30  Jaana Leinonen, tutkimusjohtaja, Lapin hyvinvointialue

9.50  Emilia Savolainen, kunnanjohtaja, Keitele

10.10  Paneelikeskustelu yhteistyöstä  Minna Karhunen, toimitusjohtaja, Kuntaliitto (juontaja)  Jari Tuononen, kunnanjohtaja, Kontiolahti. Kristiina Kariniemi-Örmälä, integraatiojohtaja, Keusote Sirkku Hilden, kaupunginhallituksen pj. Lahden kaupunki Sanna Vauranoja, aluehallituksen pj. Varha

10.45  Loppusanat