Webinaari kuntien viestijöille: Kuntien verkkoviestinnän ja sosiaalisen median käytön selvityksen tulokset

Tapahtuman tiedot

Aloituspäivämäärä
Päättymispäivä
Kunta
Webinaari
Tapahtuman järjestäjä
Kuntaliitto

Kuntaliitto on toteuttanut vuosittain selvityksen kuntien verkkoviestinnästä ja sosiaalisen median käytöstä.

Vuoden 2022 kyselyn tuloksia esitellään kunta-alan ammatilaisille avoimessa webinaarissa keskiviikkona 16.11. alkaen kello 14. Tilaisuuden aikana Tony Hagerlund ja Riikka Komu esittelevät selvityksen tuloksia. Tulokset on julkaistu edellisellä viikolla

Maksuttoman tapahtuman järjestää Kuntaliitto. Mukaan ovat tervetulleita kunnissa, kuntayhtymissä ja kuntataustaisissa organisaatioissa työskentelevät. Ensisijaisesti tilaisuus on ajateltu viestinnän ammattilaisille, mutta mukaan voivat tulla myös muut kuntasektorin ammattilaiset.

Kuntamarkkinat 18.-19.9.2024!

Kuntamarkkinat tarjoaa vuosittain kahden päivän ajaksi monipuolista ja ajankohtaista tietoa. Kuntamarkkinat on ideoita pulppuava julkisen sektorin vuoden suurin foorumi, joka järjestetään Kuntatalolla Helsingissä.

Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu jo mukaan!

Viestijä, tule mukaan viestinnän juridiikka -webinaariin

Webinaarissa käsitellään viestinnän juridiikkaa. Voit toimittaa etukäteen kysymyksiä, joihin haluaisit vastauksia.

Ilmoittaudu mukaan!