Energia-webinaari 8.9.2022 klo 9.00-11.00

Hinta (ilman ALV)
Tapahtuman järjestäjä
Suomen Kuntaliitto

Ajankohtaiseen energiatilanteeseen liittyen Kuntaliitto järjestää teams-yhteydellä avoimen energiawebinaarin, jossa kuullaan asiantuntijapuheenvuoroja sekä tarjotaan kuntatoimijoille mahdollisuus keskustella vireillä olevista ja mahdollisesti muista tarvittavista energiansäästötoimenpiteistä energian hinnan ja saatavuuden epävarmuuden oloissa.

• 9:00 Tilaisuuden avaus
    • Paavo Taipale, yhdyskuntatekniikan päällikkö, Kuntaliitto
  • 9:05 Sähkömarkkinat talvella 2023
    • Arto Pahkin, valvomopäällikkö, Fingrid Oy
  • 9.25 Kaupungin uudet energiansäästötoimenpiteet
    • Ilkka Räsänen, ympäristöjohtaja, Lappeenrannan kaupunki
  • 9:45 Valtion toimenpiteet energiansäästön tehostamiseksi
    • Heikki Väisänen, johtaja, Energiavirasto
  • 10:05 Tuoretta tietoa energiansäästötoimenpiteistä kunnissa - Kuntaliiton kyselyn alustavia tuloksia
    • Vesa Peltola, erityisasiantuntija, Kuntaliitto
  • 10:25 Keskustelua osallistujien kanssa

Toivomme, että jaatte webinaarilinkkiä organisaatiossanne mahdollisimman laajasti energia-asioiden parissa työskenteleville.

Hyvää taustatietoa yhteiskunnan sähköriippuvuudesta on muun muassa oheisesta linkistä ladattavasta muutaman vuoden takaisesta Turvallisuuskomitean julkaisusta

Tervetuloa mukaan kuulemaan ja keskustelemaan ajankohtaisesta energiatilanteesta!
Liity kokoukseen napsauttamalla tästä