Taloustorstai - ajankohtaiskatsaus kuntien talouteen

Taloustorstai

Taloustorstai on kanava nopeaan tiedonvälitykseen, ajankohtaisten asioiden esille nostoon ja keskustelun pohjaksi. Taloustorstai käsittelee kuntatalouden ajankohtaisia aihepiirejä Kuntaliiton talousyksikön asiantuntijoiden johdolla. Myös osallistujilla on mahdollisuus osallistua Taloustorstaihin ja saada vastauksia kysymyksiinsä.

Taloustorstai-lähetykset ovat maksuttomia. Suorat lähetykset ja tallenteet tuottaa Studio Linjat. Taloustorstai-tilaisuuksista ilmoitetaan mm. Taloussähköpostilistoilla. Voit liittyä listoille täältä.

Anna palautetta 13.6. Taloustorstai-lähetyksestä

Keräämme katsojapalautetta, jotta voimme kehittää toimintaamme entistä paremmin kuntatalouden asiantuntijoita palvelevaan suuntaan. Kiitos vaivannäöstäsi jo etukäteen!

Anna palautetta tämän lomakkeen kautta

Esittelyvideo

Kuntaliiton Taloustorstai - ajankohtaiset talousuutiset suoraan kuntiin

Asiaa taloustavarasta -videot

Katso videot täältä

Seuraava Taloustorstai to 13.6.2024

Ohjelma:

9.30 Tervetuloa Taloustorstaihin ja yleiset ajankohtaiset, Sanna Lehtonen
9.50 TE-sopimusten rahoituskirjaukset & Kuntaliiton tietotuotteet,
        Noa Heinonen ja Anniina Tolonen
10.15 Yhdyspintatyön vaikutus talouden näkökulmasta, Sami Niemi
10.35 Taloushallinnon digitalisaatio etenee - mitä tässä vaiheessa otettava huomioon?           Jari Vaine & Tiina Eskelinen, Joensuu
11.10 TE-rahat, Mikko Mehtonen
11.30 Taloustietojen uusi raportointiasetus, Hanna Talka, VM
11.50  Asiaa taloustavarasta -haastevideo
11.55  Näkemiin ja seuraava Taloustorstai, Sanna Lehtonen

Ilmoittaudu mukaan!

Katso suora lähetys täältä

Ilmoittautumalla lähetykseen saat vastausviestinä mahdollisuuden lisätä osallistumislinkillä varustetun kalenterivarauksen suoraan kalenteriisi. Vain ennakkoilmoittautuneet saavat sähköpostitse linkit tilaisuuden materiaaleihin mahdollisimman pian tilaisuuden jälkeen.

Anna palautetta

Taloustorstai EKSTRA -aamukahvitilaisuudet rahoitusjärjestelmän uudistamisesta

Järjestämme myös kaikille kuntien rahoitusjärjestelmän uudistamisesta kiinnostuneille Taloustorstai EXTRA -lähetyksiä (Teams-tilaisuudet). Seuraava Taloustorstai EKSTRA -lähetys pidetään torstaina 6.6.2024.

Rahoitusjärjestelmän uudistaminen Kuntaliitto.fi -sivustolla

Taloustorstait keväällä 2024

Kevään 2024 Taloustorstai-lähetykset ovat 8.2. Taloustorstai-LIVE - RAFO:ssa / 14.3. / 2.5. ja 13.6. klo 9.30-12.00.

Taloustorstait syksyllä 2024

Syksyn 2024 Taloustorstai-lähetykset ovat 22.8., 26.9. ja 28.11. klo 9.30 - 12.00.

Kuntaliiton asiantuntijat, jotka voivat kertoa lisää

Löydä lisää sisältöä samoista teemoista

Kuntamarkkinat 18.-19.9.2024!

Kuntamarkkinat tarjoaa vuosittain kahden päivän ajaksi monipuolista ja ajankohtaista tietoa. Kuntamarkkinat on ideoita pulppuava julkisen sektorin vuoden suurin foorumi, joka järjestetään Kuntatalolla Helsingissä.

Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu jo mukaan!