Lausunto Euroopan komissiolle 7.1.2014, dnro 2628/90/2014, Henrik Rainio ja Jukka Hakola

Response to the Commission’s consultation "Review of Existing VAT Leg-islation on Public Bodies and Tax Exemptions in the Public Interest"

​Kuntaliiton lausunto 7.1.2014 Euroopan komissiolle, Response to the Commission’s consultation "Review of Existing VAT Legislation on Public Bodies and Tax Exemptions in the Public Interest", dnro 2628/90/2014, Henrik Rainio ja Jukka Hakola löytyy Liiteet-osiosta. Lausunto on englannin kielinen.

Kuntamarkkinat 18.-19.9.2024!

Kuntamarkkinat tarjoaa vuosittain kahden päivän ajaksi monipuolista ja ajankohtaista tietoa. Kuntamarkkinat on ideoita pulppuava julkisen sektorin vuoden suurin foorumi, joka järjestetään Kuntatalolla Helsingissä.

Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu jo mukaan!