Lausunto eduskunnan valtiovarainvaliokunnalle 23.5.2016, dnro 478/03/2016, Reijo Vuorento ja Annukka Mäkinen

​Kuntaliiton lausunto 23.5.2016 eduskunnan valtiovarainvaliokunnalle, dnro 478/03/2016, Reijo Vuorento ja Annukka Mäkinen, aiheesta Valtioneuvoston selonteko julkisen talouden suunnitelmasta vuosille 2017-2020; teemana aluekehityksen roolia ja merkitystä talouteen ja työllisyyteen, löytyy liitteet-osiosta pdf-tiedostona.

Kuntamarkkinat 18.-19.9.2024!

Kuntamarkkinat tarjoaa vuosittain kahden päivän ajaksi monipuolista ja ajankohtaista tietoa. Kuntamarkkinat on ideoita pulppuava julkisen sektorin vuoden suurin foorumi, joka järjestetään Kuntatalolla Helsingissä.

Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu jo mukaan!

Kuntaliiton ratkaisut teknisen toimen osaajapulaan

Tutustu Kuntaliiton ratkaisuihin!