Kuntaliiton lausunto turvallisuuskomitean sihteeristölle, 19.4.2016, dnro 368/03/2016

Kuntaliiton esitys turvallisuusstrategian kirjoittajaryhmän jäseneksi ja varajäseneksi ​

Turvallisuuskomitea on pyytänyt Suomen Kuntaliitolta esitystä turvallisuusstrategian kirjoittajaryhmän jäseneksi ja varajäseneksi. Suomen Kuntaliitto kiittää mahdollisuudesta osallistua työhön ja esittää tehtävään pelastustoimen kehittämispäällikkö Vesa-Pekka Tervoa ja hänen varajäsenekseen erityisasiantuntija Hannele Häkkistä.

Esitettyjen henkilöiden yhteystiedot ovat:
Vesa-Pekka Tervo, puh. 040 7197150, vesa-pekka.tervo@kuntaliitto.fi
Hannele Häkkinen, puh. 09 771 2307, hannele.hakkinen@kuntaliitto.fi

SUOMEN KUNTALIITTO

Ritva Laine
johtaja,
alueet- ja yhdyskunnat

Kuntaliiton ratkaisut teknisen toimen osaajapulaan

Tutustu Kuntaliiton ratkaisuihin!