Kuntaliitto hakee viestinnän asiantuntijaa

Haemme joukkoomme viestinnän asiantuntijaa määräaikaiseen työsuhteeseen 17.9.2021 saakka. Kyseessä on työvapaan sijaisuus.

Tehtävänäsi on

• vastata sosiaali- ja terveysasioiden viestinnästä
  • osallistua liiton viestinnän suunnitteluun, kehittämiseen ja toteutukseen

Edellytämme

• kokemusta sosiaali- ja terveysasioiden viestinnästä
  • erinomaista suomen kielen taitoa ja sujuvaa kynää
  • kiinnostusta yhteiskunnallisiin asioihin
  • oma-aloitteisuutta ja kykyä ideoida, organisoida ja tehdä yhteistyötä

Pääset mukaan ainutlaatuiseen työskentely-ympäristöön asiantuntijaorganisaatiossa, jonka vahvuus on monialainen osaaminen sekä kuntien toiminnan ja toimintaedellytysten kokonaisnäkemys. Tulet tekemään merkityksellistä työtä kuntien hyväksi. Työskentelet ajankohtaisten asioiden ja mukavien työtoverien parissa. Tarjoamme myös kilpailukykyiset työsuhteen edut.

Hakemukset palkkatoiveineen pyydämme toimittamaan viimeistään maanantana 10.5.2021 klo 10 osoitteeseen miia.valikorpi@kuntaliitto.fi, sähköpostin aiheena ”Viestinnän asiantuntija”. Palkkaamme viestinnän asiantuntijan heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja tehtävästä antavat: viestinnän asiantuntija Teresa Salminen keskiviikkona 5.5. klo 9-10 ja torstaina 6.5. klo 9-10 ja viestintäjohtaja Miia Välikorpi maanantaina 3.5. klo 10-12.

Lisätietoa henkilötietojen käyttämisestä: https://www.kuntaliitto.fi/kuntaliitto/evasteet-ja-tietosuoja.

Kuntaliitto on kuntien ja kaupunkien kaksikielinen edunvalvonta-, palvelu- ja kehittämisjärjestö. Mukana toiminnassamme ovat myös maakuntien liitot, sairaanhoitopiirit, muut kuntayhtymät ja muita kuntataustaisia toimijoita. Suomen kunnat luovat perustan asukkaidensa hyvälle elämälle. Kuntaliitto tekee työtä, jotta kunnat onnistuvat tehtävissään.