Uuden sukupolven organisaatiot –verkoston uusi kausi käynnistyy jälleen!

Kuntaliiton ja FCG:n Uuden sukupolven organisaatiot –verkostohankkeen uusi kaksivuotinen kausi käynnistyy tammikuussa 2025 ja ilmoittautuminen kaudelle 2025–2026 on nyt käynnissä. USO on kuntien poliittisen ja ammatillisen johdon yhteinen vertaisoppimisverkosto, kokemus- ja tutkimustiedon kokoaja sekä paikallisen kehittämistyön tukija. Verkosto on ollut toiminnassa yhtäjaksoisesti jo vuodesta 2010.

USO -verkoston käynnistyvä kausi tarjoaa tukea kunnan kehittämistyöhön, sujuvaan uuden valtuustokauden käynnistämiseen ja kuntastrategioiden laadintaan. Kaksivuotisen verkostokauden teemoja ovat

• toimiva kuntajohtaminen ja sujuva päätöksenteko,
  • strateginen ja kestävä kunta sekä
  • uudistuva elinvoima-hyvinvointikunta.

Verkostojäsenyys pitää sisällään sekä kaikkien verkostokuntien yhteisiä seminaareja ja sparraustilaisuuksia että kuntakohtaisesti räätälöityjä kehittämispajoja.

Tule kuulemaan lisää USO-verkostosta ja kaudesta 2025–2026 lisää Kuntamarkkinoilla torstaina 19.9.2024 klo 12:00 – 12:20 (tila C1.1) ja FCG:n Aamukahveilla 27.9. klo 8:30–9:30 (webinaarii.

Lisätietoja verkostohankkeesta:
Jarkko Majava, Kuntaliitto (+358 50 325 2306; Jarkko.Majava@kuntaliitto.fi) sekä Anni Antila, FCG (+358 50 406 3540; Anni.Antila@fcg.fi).

Lue lisää Uuden sukupolven organisaatiot -verkostosta.

Kuntamarkkinat 18.-19.9.2024!

Kuntamarkkinat tarjoaa vuosittain kahden päivän ajaksi monipuolista ja ajankohtaista tietoa. Kuntamarkkinat on ideoita pulppuava julkisen sektorin vuoden suurin foorumi, joka järjestetään Kuntatalolla Helsingissä.

Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu jo mukaan!