Kuntamarkkinat 18.-19.9.2024 läsnätapahtuma Kuntatalolla – lämpimästi tervetuloa!

Kuntaliiton lakiyksikön Lakiklinikka ja muu juridinen ohjelma Kuntamarkkinoilla 2024

Osallistu juristien perinteiseen Lakiklinikkaan ja muihin tapahtumiin. Saat molempina markkinapäivinä hyvän kattauksen ajankohtaisista lakiasioista.

Tapahtumat ovat maksuttomia, eikä yksittäiseen tapahtumaan edellytetä ilmoittautumista vain Kuntamarkkinoille ilmoittautuminen riittää

Kuntamarkkinat banderoli

Keskiviikko 18.9.2024

Ohjelma tarkentuu myöhemmin.

9.30–11.30    Lakiklinikka, tila B 3.6

11.45-12.45   Ajankohtaista julkisista hankinnoista, tila B 3.6

Julkisten hankintojen neuvontayksikön perinteinen ajankohtaiskatsaus. Ohjelma on samansisältöinen keskiviikkona ja torstaina.

12.00-12.50   Poliittinen vaikuttaminen kunnissa: kuka lobbaa ketä?, tila A 3.23

14.00-15.00   Hankinta-Suomi: Elinvoimaa ja säästöjä julkisilla hankinnoilla

Hankinta-Suomi-toimenpideohjelman tavoitteena on edistää julkisen talouden kestävyyttä ja julkisten hankintojen yhteiskunnallista vaikuttavuutta. Tule kuulemaan, miten Hankinta-Suomi-ohjelmassa kehitetty kustannusarviotyökalu auttaa tekemään parempia hankintoja. Ohjelmassa on myös katsaus julkisten hankintojen tietovarantohankkeesta.

Torstai 19.9.2024

Ohjelma tarkentuu myöhemmin.

9.30–11.30    Lakiklinikka, tila B 3.6

10.00-10.30   Kuntien lupamenettelyt ja EU:n lainsäädäntö, tila A 3.23

11.45-12.45    Ajankohtaista julkisista hankinnoista, tila B 3.6

Tervetuloa Kuntamarkkinoille!

Kuntamarkkinat 18.-19.9.2024!

Kuntamarkkinat tarjoaa vuosittain kahden päivän ajaksi monipuolista ja ajankohtaista tietoa. Kuntamarkkinat on ideoita pulppuava julkisen sektorin vuoden suurin foorumi, joka järjestetään Kuntatalolla Helsingissä.

Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu jo mukaan!