Millaisia ovat kaupunkien ja kaupunkiseutujen menestyksen avaimet muuttuvassa toimintaympäristössä? Huomenta kunnat -lähetys perjantaina 12.11.

Kuntaliiton Huomenta kunnat -ohjelmasarjassa tavoitteena on tuoda esiin erilaisten kuntien näkemyksiä ajankohtaisista teemoista. Perjantaina 12.11. etsitään vastauksia siihen, miten muuttuvassa toimintaympäristössä kaupungit ja niitä ympäröivä seutu voivat kukoistaa parhaalla mahdollisella tavalla.

Minkälaiset polut tai poliittiset ratkaisut vievät toivottuun suuntaan? Entä miten eurooppalainen kaupunkipolitiikka vastaa näihin haasteisiin?

Mukana on myös ajankohtaisia kuntauutisia sekä katsaus Brysseliin ja EU-edunvalvontaan.

Keskustelemassa ovat kehyskuntaverkoston vastavalittu puheenjohtaja ja Muuramen kunnanhallituksen puheenjohtaja Mika Ilvesmäki, Tampereen konsernijohtaja Juha Yli-Rajala ja Kuntaliiton kaupunkikehityspäällikkö Henrik Lönnqvist. Tilaisuuden juontaa Kuntaliiton toimitusjohtaja Minna Karhunen.

Kuntamarkkinat 18.-19.9.2024!

Kuntamarkkinat tarjoaa vuosittain kahden päivän ajaksi monipuolista ja ajankohtaista tietoa. Kuntamarkkinat on ideoita pulppuava julkisen sektorin vuoden suurin foorumi, joka järjestetään Kuntatalolla Helsingissä.

Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu jo mukaan!