Kuntavaalit 13.4.2025
Kuntaliitto kampanjoi kuntavaaleissa kuntien ja kaupunkien roolin esiin nostamiseksi. Onneksi on kunnat!
Mistä työnantajakuvatyö kannattaa aloittaa? Millaisia sudenkuoppia tulisi välttää?
Miten kaupunki kilpailee työvoimasta, kun palkat eivät välttämättä ole ensisijainen kilpailukeino?
Katso videolta työpsykologi ja rekrytointikouluttaja Juho Toivolan käytännönläheiset ja konkreettiset vinkit työnantajakuvatyöhön.
Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailu kokoaa vuosittain Suomen kuntien ja seutujen markkinoinnin tekijät oppimaan hyvistä käytännöistä kilpailuun osallistuvien töiden avulla. Tämän kilpailun hyväksi koetut käytännöt ovat vapaasti hyödynnettävissä kuntien markkinoinnissa ja viestinnässä.
Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailuun 2021 osallistui neljäkymmentäkuusi kilpailutyötä, joista kolmetoista valittiin shortlistalle. Kilpailutöistä näki selvästi, että kuntamarkkinointi on kehittymässä vahvemmin strategiaa tukevaksi ja edistäväksi toiminnaksi. Moni kilpailutyö sisälsi pitkäjänteistä suunnitelmallisuutta, joka etenee strategiatasolta aina käytännön markkinointitekoihin.
Shortlistalle valitut työt on esitelty yksityiskohtaisesti kilpailualustalla. Kilpailualustan löydät täältä.
Esittelemme shortlistatyöt ja palkitsemme voittajat alla esitettävässä elokuvassa. Ota popparit ja juoma esille ja hyppää mukaan roadtripille kokemaan paikkakuntien parhaita markkinointiviestinnän paloja!
Kuntaliitto kampanjoi kuntavaaleissa kuntien ja kaupunkien roolin esiin nostamiseksi. Onneksi on kunnat!