Kuntaliiton visuaalinen ilme uudistunut

Kuntaliitto on avannut uuden vuosikymmenen uudistamalla visuaalisen ilmeensä. Tuore ilme kuvastaa Kuntaliittoa, joka on moni-ilmeisempi, tulevaisuususkovaisempi, rohkeampi ja kokeilevampi.

Ennen kaikkea uudella ilmeellä halutaan korostaa, että Kuntaliitto on lähellä arkea, joka kunnissa luodaan. Uudistuminen ei ole aina helppoa, mutta yhdessä me pystymme siihen.

Visuaalinen ilme näkyy sekä Kuntaliiton verkkosivuilla että kaikissa muissa kanavissa ja materiaaleissa.

Kuntamarkkinat 18.-19.9.2024!

Kuntamarkkinat tarjoaa vuosittain kahden päivän ajaksi monipuolista ja ajankohtaista tietoa. Kuntamarkkinat on ideoita pulppuava julkisen sektorin vuoden suurin foorumi, joka järjestetään Kuntatalolla Helsingissä.

Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu jo mukaan!

Viestijä, tule mukaan viestinnän juridiikka -webinaariin

Webinaarissa käsitellään viestinnän juridiikkaa. Voit toimittaa etukäteen kysymyksiä, joihin haluaisit vastauksia.

Ilmoittaudu mukaan!