Valtionavustushaku digituen alueelliseen koordinointiin maakuntien liitoille avattu

Valtiovarainministeriö (VM) on avannut 2,4 miljoonan euron rahoitushaun kaikille maakuntien liitoille, mukaan lukien Ahvenanmaa. Näille tarjotaan mahdollisuus hakea avustusta digituen alueelliseen koordinointiin.

Alueellisen koordinoijan tehtävänä on alueellisen digituen tarpeen ja tarjonnan kartoittaminen, digituen verkoston kokoaminen digituen saatavuuden ja tarjonnan kehittäminen yhdessä alueen eri toimijoiden kanssa, digituen tunnettavuuden kehittäminen ja aktiivinen viestintä alueen digituesta sitä tarvitseville.

Avustusta voi hakea valtiovarainministeriöstä 15.10.2019 klo 16:15 asti. Avustuksen määrä voi olla korkeintaan 70 prosenttia hyväksyttävistä kustannuksista.

Väestörekisterikeskus koordinoi digitukea valtakunnallisesti ja digitukea alueelliseen koordinointiin voi käyttää 31.10.2020 asti.

Lisätietoja
Sanna Juutinen, hankekoordinaattori, valtiovarainministeriö, etunimi.sukunimi@vm.fi
Heikki Talkkari, neuvotteleva virkamies, valtiovarainministeriö, etunimi.sukunimi@vm.fi

Tutustu tarkemmin hakuohjeisiin valtiovarainministeriön sivuilla

Väestörekisterikeskuksen digituki-sivut

Kuntamarkkinat 18.-19.9.2024!

Kuntamarkkinat tarjoaa vuosittain kahden päivän ajaksi monipuolista ja ajankohtaista tietoa. Kuntamarkkinat on ideoita pulppuava julkisen sektorin vuoden suurin foorumi, joka järjestetään Kuntatalolla Helsingissä.

Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu jo mukaan!