Taloustorstai 5.12.2019 klo 9.30

Taloustorstai

Tervetuloa seuraamaan Kuntaliiton syksyn 2019 viimeistä Taloustorstaita suorana lähetyksenä torstaina 5.12.2019 klo 9.30 alkaen. Lähetystä pääset seuraamaan täällä.

Taloustorstai on kanava nopeaan tiedonvälitykseen, ajankohtaisten asioiden esille nostoon ja keskustelun pohjaksi. Taloustorstai käsittelee kuntatalouden ajankohtaisia aihepiirejä Kuntaliiton talousyksikön asiantuntijoiden johdolla.

Myös osallistujilla on mahdollisuus osallistua Taloustorstaihin ja saada vastauksia kysymyksiinsä lähetyksen aikana.

Taloustorstain 5.12.2019 ohjelma

• 09.30   Ajankohtaiset lyhyesti / Sanna Lehtonen
  • 09.50   Loppuvuoden verokatsaus / Pekka Montell
  • 10.10   Kustannusrakenne-, menopaine- ja tunnuslukusovellusten hyödyntäminen / Mikko Mehtonen
  • 10.30   Sijoitusten luonne – tulkinta ja käsittely kirjanpidossa / Jari Vaine
  • 10.50   Mitä ajankohtaista Tulorekisteristä loppuvuonna 2019? -keskustelu / Mirkka Piirainen ja Heli Reuter-Laakso, Verohallinto ja Pekka Montell
  • 11.10   Tietojohtaminen / Kimmo Haapasalo, FCG Konsultointi
  • 11.30   Lakiasioiden ajankohtaiset / Juha Myllymäki
  • 11.50   Tilaisuuden päätös

Taloustorstai on osallistujille ilmainen.

Ilmoittautuminen

Taloustorstaihin ei tarvitse erikseen ilmoittautua.

Tallenteet ja luentomateriaalit

Taloustorstaita on mahdollista seurata myös tallenteena suoran lähetyksen jälkeen.

Syksyn 2019 luentomateriaalit ja tallenteet löytyvät tältä:

Kevään 2019 luentomateriaalit ja tallenteet löytyvät täältä:

Lisätietoja:

kehittämispäällikkö Sanna Lehtonen, sanna.lehtonen@kuntaliitto.fi , p. 050 575 9090

hallinto- ja viestintäkoordinaattori Tuija Valkeinen, tuija.valkeinen@kuntaliitto.fi, p. 050 548 1440

Kuntamarkkinat 18.-19.9.2024!

Kuntamarkkinat tarjoaa vuosittain kahden päivän ajaksi monipuolista ja ajankohtaista tietoa. Kuntamarkkinat on ideoita pulppuava julkisen sektorin vuoden suurin foorumi, joka järjestetään Kuntatalolla Helsingissä.

Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu jo mukaan!