Suomeen perustetaan laaja-alainen julkisten hankintojen yhteistyöfoorumi Hankinta-Suomi

hankinta-suomi kuvituskuva

Valtiovarainministeriö ja Kuntaliitto järjestävät yhdessä torstaina 9.5.2019 kello 13.00–16.00 kutsuvierastilaisuuden julkisia hankintoja koskevasta strategiatyöstä. Tilaisuus on seurattavissa suorana verkkolähetyksenä.

Tilaisuuden puheenjohtajina toimivat valtiovarainministeriöstä alivaltiosihteeri Päivi Nerg ja Kuntaliitosta yhteysjohtaja Lauri Lamminmäki. Valtiovarainministeriön valtiosihteeri Martti Hetemäki  ja Kuntaliiton toimitusjohtaja Minna Karhunen pitävät tilaisuuden avauspuheenvuorot. Perustettava yhteistyöfoorumi laatii Suomelle yhteisen julkisten hankintojen strategian. Tilaisuuden sosiaalisen median aihetunniste on #HankintaSuomi.

Tilaisuutta voi seurata suorana verkkolähetyksenä

Kuntamarkkinat 18.-19.9.2024!

Kuntamarkkinat tarjoaa vuosittain kahden päivän ajaksi monipuolista ja ajankohtaista tietoa. Kuntamarkkinat on ideoita pulppuava julkisen sektorin vuoden suurin foorumi, joka järjestetään Kuntatalolla Helsingissä.

Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu jo mukaan!