Tapahtuma

Kuntien digitalisointipäivät Tampereella 12.-13.6.2019 - ilmoittaudu mukaan!

Kuntien digitalisointipäivät keräävät nyt toisen kerran kuntien digitalisaation ammattilaisia ja siitä kiinnostuneita yhteen, tällä kertaa Tampereelle.

Keskiviikko 12.6.2019

Ensimmäisen päivän ohjelmassa digitalisaatiota lähestytään ilmiönä ja isojen ja haastavien teemojen, kuten tekoälyn, robotiikan ja esineiden internetin kautta, maamme parhaiden asiantuntijoiden johdatellessa aiheisiin.  Asiakaslähtöisyys ja ilmiöpohjaisuus luovat pohjan päivän kaikkien teemojen käsittelylle. Päivän sisältö toimii tehotietoiskuna digitalisaation suuriin kysymyksiin juuri tällä hetkellä. Tämä päivä on maksullinen. Ensimmäisen päivän ohjelma järjesteään Sokos Hotel Tornissa.

Torstai 13.6.2019

Toisena päivänä ohjelma on vuorovaikutteisempi ja sisältö rakentuu Kuntaliiton tulevaisuuden kunnan digitalisointi -projektin teemojen ja kokeilujen varaan ja kerromme myös kuntien omista kokeiluista ja digitalisointiprojekteista. Ohjelma tarkentaa lähemmäs kuntien arkea ja digitalisaatiota käytännössä. Päivästä pyritään rakentamaan vuorovaikutteinen kaikkien osallistujien kesken.

Ohjelmassa kerrotaan mm. Tampereen seudun tietohallintoyhteistyöstä, Espoon varhaiskasvatuksen toiminnanohjauksen kehittämisestä, yhteiskehittämisen toimintamalleista, viranomaisyhteistyöstä liikennevaloetuuksien kehittämisessä hätäajoneuvoille, osallisuusratkaisujen ja viestinnän kehittämistyöstä yhteisesti kuntien kanssa, chatbot-kokeiluista Riihimäellä ja Kuntaliitossa sekä Asiakaslähtöinen kunta- konseptista, jonka avulla halutaan tukea kaikkia kuntia pohtimaan omaa digitalisoitumisen polkua. Toinen päivä järjestetään Vapriikissa.

Tapahtuma järjestetään FCG:n ja Kuntaliiton Tulevaisuuden kunnan digitalisointi- projektin yhteistyönä.

Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu mukaan tästä linkistä- paikkoja on rajoitetusti.

Kuntamarkkinat 18.-19.9.2024!

Kuntamarkkinat tarjoaa vuosittain kahden päivän ajaksi monipuolista ja ajankohtaista tietoa. Kuntamarkkinat on ideoita pulppuava julkisen sektorin vuoden suurin foorumi, joka järjestetään Kuntatalolla Helsingissä.

Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu jo mukaan!