Lakiyksikkö

Henkilöstöuutisia vuodelta 2019

Lakiyksikön johtava lakimies Juha Myllymäki on valittu Kuntaliiton lakiasiain johtajaksi 1.9.2019 alkaen. Myllymäki hoitaa tehtävää vuoden 2020 loppuun. Hän seuraa tehtävässä Arto Sulosta, joka siirtyy Kuntaliitossa muihin tehtäviin.

Lakiyksiköstä työvapaalla ollut johtava lakimies Ida Sulin on valittu Kuntaliiton ruotsinkielisten ja kansainvälisten asioiden yksikön johtajaksi. Hän on toiminut loppukeväästä yksikön vt. johtajana ja aloittaa virallisesti 1.8.2019.

Julkisten hankintojen neuvontayksikön lakimies Päivi Kynkäänniemi on siirtynyt toisen työnantajan palvelukseen.

Suunnittelija Atte Kuismin-Raerinne kehittää lakiyksikössä Kuntaliiton esteellisyysrobottia, joka on nyt testausvaiheessaan.

Lakiyksikön tiedottaja Stiina Torkkel on palannut työvapaaltaan. Hänen sijaisensa Heidi Partanen siirtyi jo aiemmin keväällä toisen työnantajan palvelukseen. Kuntaliittolaisten tiedot löydät yhteystiedot-sivulta.

***

Lakiyksikköön on tulossa elokuussa pari lakimiesvakanssia auki. Seuraa hakuamme esim. Twitteristä.

Kuntamarkkinat 18.-19.9.2024!

Kuntamarkkinat tarjoaa vuosittain kahden päivän ajaksi monipuolista ja ajankohtaista tietoa. Kuntamarkkinat on ideoita pulppuava julkisen sektorin vuoden suurin foorumi, joka järjestetään Kuntatalolla Helsingissä.

Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu jo mukaan!