Vuoden kuntatilaaja 2017 -kisa

Taitava kunta hyödyntää markkinoilla olevan osaamispotentiaalin ja teettää mutkikkaatkin yhdyskuntatekniset työt kustannustehokkaasti. Miten kaikki osuu nappiin? Mikä rooli on hankintaosaamisella? Nyt etsitään kuntaa, joka osaa panna yritykset töihin kunnan parhaaksi.

Rakennusteollisuus RT:ssä infra-alaa edustava INFRA ry on avannut Vuoden kuntatilaaja 2017 -kisan. Tarkoitus on kokeilla uutta konseptia, jossa tuodaan kilpailun avulla esiin hyviä esimerkkejä siitä, miten taitavat kunnat pistävät palveluntuottajat fiksusti töihin. Palkittavia kuntia voi ehdottaa 27.11. asti.

Miksi juuri infrarakentajat ovat aktiivisia?

Alan yritysten töistä lähes 40 prosenttia on kuntien tilaamaa. Parantamalla hankintaosaamista ja yhdenmukaistamalla kilpailutuskäytäntöjä säästettäisiin veroeuroja ja parannettaisiin kuntapalvelujen laatua. Samojen pulmien kanssa kamppaillaan varmasti myös muilla aloilla.

Lisää kilpailusta:

Kuntaliiton ratkaisut teknisen toimen osaajapulaan

Tutustu Kuntaliiton ratkaisuihin!